środa, 13 maja 2015

Nominacja

Jakiś czas temu Weronika nominowała mnie do "Liebster blog award", dając mi tym samym nagrodę za świetne prowadzenie mojego bloga. Za nominację bardzo dziękuję i na tym bym poprzestała, jednak chcąc wejść w ramy tej zabawy, muszę odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez Weronikę. W końcu się zebrałam....
Kogo podziwiasz? Kto jest Twoją inspiracją?
Trudno powiedzieć jednoznacznie, (już przy pierwszym pytaniu wysiadłam) - podziwiam ludzi silnych i dokonujących w życiu tego, na co nie odważyłoby się większość z nas. Tacy ludzie mnie również inspirują i motywują do działania. 
Czy masz drugie bądź trzecie imię?
Tak, mam drugie po Babci a trzecie po pewnej Świętej, która swoimi przemyśleniami porwała cały świat. Ku dobroci oczywiście;]
Kolor ścian w Twojej sypialni to…
zawsze bawią mnie nazwy kolorów wymyślanych przez producentów farb - obecnie na ścianach w sypialni mam "tajemnicę gejszy" i "waniliowy sen". 
Książka, którą możesz mi polecić.
Moja ulubiona "Mistrz i Małgorzata" Bułhakowa. Już wiosna, czas więc do niej wrócić...
Czy masz takiego bohatera z filmu/książki/serialu z którym się utożsamiasz?
Myślę, że nie mam takiego bohatera. Gdyby tak pozbierać, to jestem miksem wielu postaci, a tak naprawdę, jestem sobą :)
Czy w przyszłości pokażesz swojego bloga dzieciom?  A może już to zrobiłeś?
Póki co, moja urocza trzylatka nie rozumie za bardzo co to jest blog, ale w przyszłości? Nie wiem, zobaczę, co pokaże życie.
Wymień trzy płyty, które wpłynęły na postrzeganie świata przez Ciebie
Z pewnością było to "Gospel" Lao Che, "Lazaretto" Jacka White (te brzmienia, co ten facet robi z gitarą(!);), "Gain Steps" John Coltrane (po prostu odpływam....i płynę). O muzyce to ja mogę gadać i gadać, więc trzy wystarczą. 
Gdzie planujesz spędzić najbliższe wakacje?
Mamy wiele planów, które zweryfikujemy zapewne w ciągu kilku najbliższych dni. Nie lubimy jeździć tam, gdzie już byliśmy, więc świat nam się niebezpiecznie kurczy;)))
Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
Cóż, każdy mój dzień jest (prawie)idealny ;P
Jak to się stało, że piszesz bloga?
zaczęłam pisać tak dawno, że nie pamiętam swojej pierwotnej motywacji...a potem jakoś tak poleciało i ciągnie się do dzisiaj. Zawsze lubiłam pisać. 
Ha! Wróćmy do dzieciństwa! Jakie przezwisko Cię prześladowało?
Przyjmijmy, że nie pamiętam. I tej wersji będę się trzymać;] 

Kolejnym krokiem w tej zabawie jest wyznaczenie kolejnych 11 blogów i zadanie nowych, 11 pytań. Pozwólcie jednak, że w tym aspekcie wyjdę poza utarte ścieżki i zadam Wam, Drodzy Czytelnicy, 3 pytania, o których odpowiedź poproszę umieścić w komentarzach...
1. Czego się dzisiaj nowego nauczyłaś/łeś?
2. Co ostatnio wprawiło Cię w zachwyt?
3. Jeżeli nie chcesz otwarcie przeklinać, jakie stosujesz "zamienniki"?





20 komentarzy:

  1. 1. Dzięki mojemu synkowi, który zbiera naklejki z Kubusia nauczyłem się jaka jest różnica między flagą Kostaryki a Tajlandii :)
    2. Tulipany mojej Żony
    3. Niestety zamienników mam mało najpowszechniejszy u mnie jest po prostu "kuźwa" :)

    Ps. Twój blog jest naprawdę świetny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agnieszko
    Ciekawe pytania
    1. Dziś nauczyłam się, że są ludzie pomocni i dobrzy. Lubię umacniać wiarę w ludzi
    2. Zawsze i ostatnio zachwyca mnie dobroć ludzi jest to coś rzadkiego co mnie wzrusza. Zachwyca mnie wiosna, pięknie jest
    3.Nie przeklinam, nie wolno mi, bo uczę studentów, szefowa - profesorka dała mi wycisk gdyby coś usłyszała, dlatego ciężko być na luzie
    pozdrawiam ciepło Agnieszkę
    dobrycoach.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nawet wykładowca ma "ludzką twarz"...ale dopiero po godzinach ;)

      Usuń
  3. Agnieszko moje gratulacje.
    Kolor ścian "tajemnica gejszy" powalający, a jaki on jest naprawdę? Jak sake, jak kimono, jak mata?
    1. Podobno uczymy się każdego dnia, ale czego ja dziś się nauczyłam? Czy to może być, że cierpliwość popłaca?

    2.Miodowy zapach wiosny podczas kijkowania, aż przystanęłam......

    3. Zdarza mi się zakląć, ostatnio zastępuję słowem kuźwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereso, w życiu byś nie zgadła...to taka...purpura z domieszką maliny...czy jakoś tak;)

      Usuń
  4. Gratuluję :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Co zrobić gdy fb płata psikusy, wreszcie po tygodniu walki znalazłam bardzo jak się okazało proste rozwiązanie problemu :) I jestem z siebie dumna
    2. Moje koty, które pierwszy raz od dobrych dwóch tygodni pozwoliły mi się wyspać do 8 bez pobudki o 5 :) Jestem zachwycona.
    3. Nie przeklinam, a jesli już mi się zdarzy nie stosuję zamienników :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Nie ma co zmuszać psa po przejściach do chodzenia pod parasolem.
    2. Grzebię w pamięci, ale....ostatnio żyję zbyt racjonalnie ;)
    3. Jasny gwint - kiedy się wkurzę na psa - on wtedy wie, że nie wolno ze mną zadzierać.

    Miłego dnia, Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hey,
    1. Nauczylam sie, ze czerwony kolor lakieru do poznokci pewnej niby dobrej marki paskudnie sie zmywa. Ale kolor jest piekny...

    2. Zachwycaja mnie palmy. Zawsze i wciaz.

    3. Nie przeklinam, a jezeli juz uzywam slow uznanych z wulgarne, znaczy, ze cos mocnego jest na rzeczy...

    Ale ja w sumie z zapytaniem: czy moge dolozyc Twojego bloga do moich "zagladaczy'? w zakladke? nie bede musiala szukac i bede na biezaco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że możesz:) Ja dodałam Twojego bloga w sumie bez pytania o zgodę...taka niewychowana jestem;)

      Usuń
  8. 1. Że biwak w domu tj. na dmuchanym materacu i w śpiworach to wcale nie jest najgorszy pomysł :) i że dzieci wstają wtedy DUŻO wcześniej ;)

    2. Widok gór, szczytów :) Ale mnie to zawsze wprawia w zachwyt :))

    3. Chyba nie umiem używać zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji! :) Twój blog naprawdę jest bardzo interesujący.
    Od dzieci wiele można się nauczyć. Ja na ten przykład uczę się niemieckiego od moich Wnucząt. ;) I bardzo mnie to cieszy, ponieważ one też ciągle są zainteresowane polska mową. Rozmawiam z nimi tylko po polsku.

    Dziękuję za miłą wizytę!
    I nic dziwnego, że masz inną wyobraźnię. Ludzi o identycznej wyobraźni rzadko się spotyka. A co Ty widzisz we wnętrzu tulipana? Co Twoja wyobraźnia Ci podpowiada?
    Pozdrawiam serdecznie! Halszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm tak naprawdę, to wyobraźnia podpowiada mi to co widziały moje oczy, czyli wnętrze tulipana;)

      Usuń
  10. o matko, czytam sobie czytam - dostaję rumieńców- fajnie. A potem zabiłaś mnie, że mam trzy pytania do napisania! Długo myślałam - serio, no, ale:

    Czego się dzisiaj nowego nauczyłaś/łeś?
    Czytam od rana o diecie kopenhaskiej :-)

    Co ostatnio wprawiło Cię w zachwyt?
    Wyszłam przed blok w oczekiwaniu na bratową i zobaczyłam kotka, zaczęłam wołać ciciciciic, podszedł, potem drugi, trzeci, czwarty, piąty... byłam w siódmym niebie :-)

    Jeżeli nie chcesz otwarcie przeklinać, jakie stosujesz "zamienniki"?
    Chciałabym stosować zamienniki :-) Mi się potrafi wymsknąć wszędzie: na wykładzie do profesora, do rodziców mojego byłego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do byłego - rozumiem, ale do rodziców? i do profesora?;)

      Usuń
  11. Co do pytania o blogach to jak dzieci były malutkie to pisałam bloga dla nich, potem wszystko wydrukowałam na kolorowo razem ze zdjęciami i oprawię jako prezent na 18ste urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Nauczyłam się, że media kłamią i manipulują społeczeństwem, tym mniej rozgarniętym
    2. Poprzedni odcinek The Following
    3. no nie

    OdpowiedzUsuń